Хочу повернути товар ›
Терміни повернення: протягом 14 днів з моменту отримання, ви можете повернути виріб (товар). Ми повернемо вам гроші, за мінусом транспортних витрат на доставку та повернення.
Однак за однієї умови: товар НЕ був у вживанні, зберіг товарний вигляд і упаковку.
ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ:
1. Повідомте нам про повернення через форму зворотного зв'язку.
2. Напишіть заяву на повернення — завантажити заяву.
3. Вкладіть заяву в упаковку з товаром.
4. Надішліть посилку з товаром за свій рахунок за адресою: село Проліски, Київської обл., Новая почта № 1, Отримувач: ТОВ «Сервіс Таун», код ЄДРПОУ 38014067, тел.: 0683888296.
5. Протягом 10 робочих днів після отримання посилки з товаром, ми повернемо вам гроші.
Товар прийшов із заводським браком ›
Якщо ви отримали товар сумнівної якості, не те що очікували − ми вибачаємося, повернемо вам гроші або замінимо товар на виправлений (перероблений) або новий. Всі транспортні витрати за наш рахунок.
Важливий момент: у вас є 14 днів на перевірку (з моменту отримання). Після цього терміну вироби (товар) повернути не можна.
ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ:
1. Повідомте нам про повернення через форму зворотного зв'язку.
2. Напишіть заяву на повернення — завантажити заяву.
3. Вкладіть заяву в упаковку з товаром.
4. Надішліть посилку з товаром за свій рахунок за адресою: село Проліски, Київської обл., Новая почта № 1, Отримувач: ТОВ «Сервіс Таун», код ЄДРПОУ 38014067, тел.: 0683888296.
5. Протягом 10 робочих днів після отримання посилки з товаром, ми повернемо вам гроші.
Виріб вийшов з ладу ›
Якщо виріб вийшов з ладу протягом гарантійного періоду, ми відремонтуємо його, якщо ремонт неможливий то замінимо на новий тентовий виріб. Всі транспортні витрати ми беремо на себе.
Вам необхідно описати докладно проблему і додати фотографію несправного виробу. Надішліть нам лист на пошту: dir@profitent.ua з поміткою в темі листа Гарантійнмй випадок.
З вами зв'яжеться наш технічний спеціаліст. Він з'ясувати характер несправності і підкаже, що робити далі. Якщо причина несправності була з вини нашого виробництва, ми зробимо новий виріб і перешлемо вам.
ПОРЯДОК ДІЙ:
1. Опишіть докладно проблему.
2. Сфотографуйте несправність виробу.
3. Надішліть всю інформацію нам на пошту: dir@profitent.ua.
4. Чекайте дзвінка спеціаліста.